Followers

Monday, November 9, 2009

sabar...

hr ni aku g jmpe pengetua. nk ty prosedur utk mintak tukar. tp malangnye kami guru2 gsts (guru sandaran terlatih siswazah) x leh mintak tukar... waaaaaa.. tau je perasaan aku waktu tu.. rs mau nangis je depan pengetua.. tp relax lg... pastu ty lak pasal cuti tanpa gaji... sje je ty in case klo2 hubby kne g keje jauh2.. oh x sanggup den jauh lama2. seminggu dua ni pn dh rs seksa ni lak bebulan2. sekali lagi jawapan yg paling best n yg aku x mo dengar... gsts x de keistimewaan tu.. sume x de.. cuti bersalin pn x de tau.. we need to pay back klo deliver sblm dpt tawaran lantikan after lulus interbiu spp.

aku pn x dpt nk isi borg spp sbb surat dr KPM x dpt lg... kerani pn hari2 mintak surat tu... mslhnye kak kitorg pn x dpt lg camne nk bg. akak tu bkn ape nk tlg urus cepat2 spy kami leh dpt gaji cepat. thanks akak. gsts ni elaun x byk. tp kira ok la ble sah jawatan nnt dpt blk sume... akak2 yg senior tu la ckp. aku pn x tau tul ke x. tp tul la kn x kan diorg nk tpu..

dlm sedih2 tu aku dapat berita dr akak kt pejabat yg surat KPM smpi kt sekolah. dan dengan ini aku dengan rasminya leh isi borg spp. biar cepat spy cepat dpt lantikan n then tukar sekolah. ms utk bersama hubby.... yeahhhhhh!!!! ( doa2 hrp jd kenyataan)
ni la surat tawaran tu....



ni aku zoom bg nmpk skit...


blk sekolah td plak aku dpt kad jemputan dari ex-room8 aku ms 3rd year kt usm.. akhirnya. dia yng tunang dlu last2 aku yg kawen dlu.. maaf la langkah bendul.. heheh.. ape pn aku hrp sgt room8 aku tu bahagia bersama pasangannya... x pasti lg dpt pegi ke x... ape pn aku doakn majlis keduanya berjalan lancar. amin.

0 comments: