Followers

Sunday, September 26, 2010

My 1st Syawal with my Hubby..


panas tau waktu ni.. jd x dpt nk bukak mata luas2.. hehe


thn ni aku menyambut syawal dengan gelaran isteri. teruja sgt.. huhu.. w/p sedih x dpt beraya ngn family wat pertama kali tp aku happy sbb family mertua sume ok. dpt pengalaman raya baru bersama keluarga baru. aku dan hubby sedondon berbaju purple hari raya tu.. tp x smpt amk gmbr byk2 ngn hubby.. next time kot.. raya thn ni kt umah hubby.. insyaAllah next year kt umah mak lak..
hari raya pertama cam biasa la g solat sunat Aidilfitri, g beraya kt umah kawan papa n umi lps solat raya, pastu g beraya kt putrajaya lak.. blk2 dh kepenatan dh.

w/p x beraya dikampung sendiri mak n ayah dtg singgah ke umah mertua dlu ms on da way ke JB. siyes nk nangis peluk mak.. haha.. maklum la x pernah miss raya ngn mak.. thn ni 1st time aku x blk beraya kt jb.. next year la kot. x raya kt jb tp balik beraya n makan kenduri kt kelantan.. hahah.. hari2 aku g pasar siti khadijah tu.. wahaha.. rugi kalo x g, bukan slalu dtg kelantan.. makanya macam2 harus dicuba...
masa raya hr tu ade g scan baby tp doc yg btugas ms tu cam hampeh je.. nyampah tul.. wat org sakit hati je.. igt dia besar sgt ke dh jd doc.. ramai lg org len jd doc tp x de la kerek cam doc tu.. melaya 1++ tp x pe la pengalaman... manusia2..

baby?.. baby alhamdulillah sihat. dh makin besar dh dia... doc kata baby gurl.. huhu.. next week cukup 7 bln.. nnt akan scan untuk compemkn tu pn klo baby nk tunjuk.. hehe.. x pe la syg.. mama syg sgt kt baby...
lum compem lg.. tp nma dh standby dh... syg ank mama

0 comments: