Followers

Thursday, June 10, 2010

Happy Birthday, Chenta..


taken from google

hr ni adalah hari lahir suami tercinta. hari lahir abg yg pertama sebagai suami. SELAMAT HARI LAHIR, SYG. semoga Allah panjangkan usia dan murahkan rezeki abg. diberi kebahagiaan kepada mahligai kita.. aku sgt excited nk sambut besday hubby aku kali ni tp sbg manusia kita hanya mmpu merancang dan Allah yg menentukan. Aku plan nk wat surprise utk abg.. tp mlngnye keadaan aku sekarang x mengizinkan aku byk bergerak. jd x dapat la aku kasi surprise tu. aku plan dh lama. tp Allah dh susun semuanya. Aku mengandung n sejak tu pergerakan aku agak terbatas dan terhad. tp aku tetap nk laksanakan plan aku tu.. biar la ble pn asalkan untuk abg. lgpn abg outstation. keje.. sian dia.. nk sgt teman dia.. nnt kita wat celebration k. ble sume dh ok.. nk berdua2an ngn abg lak pasni. aku lum puas bmanja.. he's a very loving guy. he call me everyday.. n he say the 3 special words everyday.. he's the BEST n always be. I love u, syg n happy birthday.

tiada yang dapat aku katakn.. he just too perfect for me n thank to GOD he found me. really happy to be yours, syg..

0 comments: