Followers

Thursday, July 15, 2010

Hospital bersalin


pic taken from google

masih awalkan nk cakap pasal bersalin.. bukan ape ade 5 bln lg. skrg aku ngn hubby sibuk ckp psl baby hari2. yg best skali hubby akan ty keadaan baby. bahagia sgt. kami dh plan barang baby nk beli ble baby dh cukup 6 bulan. x nk beli awal sgt sbb msh lmbt lgkn.. hrp2 semua dipermudahkan. mak n kakak2 kt sek pn dh pesan jgn beli lg awal2 ni. sbb kita x tau Qadak dan Qadar Allah.. kita berharap n berdoa supaya semuanye selamat.

aku sibuk pikir ape nk beli utk si baby dlm perut ni. duk survey2 tgk2 kt internet. tp x mo beli online sbb aku nk g shopping ngn hubby ku syg. bestnye perasaan ni. hati rs dekat ngn baby.. sumenye untuk baby smpi la smlm hubby ty psl hospital bsalin. huhu.. aku x tpikir langsung psl tu. lupa habis. suami suruh survey2.. ok2 nnt ayg survey ty org.. aku sbnrnye x kisah bsalin kt ne pn asalkan hubby dpt temankn ms saat2 plg mendebarkan tu.. cam mula2 kawen lak. hahah... x kisah2 pn aku nk jugak keselesaan ye la ms tu mak kata penat sgt. dh la x leh solat. jiwa cepat tertekan. dlm pantang nnt pn camtu mak kata kne igt ALLAH byk2.. sbb time dlm pantang ade sstgh org leh jd lebih emo dr ms preggy.. huhu..

sembang2 ngn kakak kt sek.. diorg ckp pantang betul2 n disiplin.. insyaAllah akan dpt blk berat asal n baby pn sihat. yg penting baby tu.. aku pn ade gak duk baca2 dlm tenet yg berpantang cr tradisional adalah cr berpantang plg baik. bertungku, berbengkung, bertangkas n sume la.. byk lg nk kne baca..

keprihatinan suami bt aku tergerak nk cr info psl sume ni.. huhu klo x duk pikir utk baby je.. sume baby.. sbb mama syg sgt dh kt baby.. muahhh!! syg gak kt papa baby!!

any suggestion hosp. kjaan or swasta? which one better?

0 comments: