Followers

Tuesday, October 20, 2009

Majlis Bertandang aka menyambut menantu..




Alhamdulillah pd tanggal 17hb yg lalu telah berlangsung majlis bertandang di rumah pihak lelaki. hr yang agak memenatkan tapi aku bahagia sbb majlis berjalan dengan lancar. dengan restu Allah swt dan org tua dr kedua2 keluarga kami selamat menjadi suami isteri dan alhamdulillah aku bahagia bergelar isteri kepada suamiku Muhammad Faiz. aku sgt menyukai kehidupanku sbg isteri. aku bsyukur dikurniakann suami yang penyayang dan bertanggungjawab. perasaan yang x dapat nk digambarkn dgn kata2. tp yg pasti bercinta ms kawen lebih menarik dan menyeronokkan. hati pn senang dan tenang.



lebih senang lagi, bila keluarga mertua menganggap aku sng ank sendiri. ummi abg baik sgt kt aku. byk yg ummi kongsikn ngn aku. layanan ummi buat aku terasa berada di umah sendiri. aku sendiri suka melayan sepupu abg yg paling kecik, yaya.. cute bangat.. rindu kt dia..

ape lg yg dpt aku katakan.. aku sgt bahagia.. Terima Kasih Ya Allah, kerana memberikanku nikmat sebesar ini....



doakan aku dan abg sentiasa bahagia didunia hingga akhirat.

P/S: gmbr majlis kt umah abg seminggu dua lg br siap.. jd x dpt sy nk sisipkn kt sini. nnt sy letakkan k.

0 comments: