Followers

Tuesday, October 6, 2009

My Wedding Planner

br bkesempatan mengupdate blog kesyanganku ini.

suamiku telah pulang ke KL sbb esk keje.. huhu.. windu la syg..
Ape pn aku bersyukur sgt2 sbb majlis bjalan dengan lancar.

entry kali ni aku akan wat secara mengukut urutan sehingga ke hr perkahwinanku.

untuk entry ni aku nk citer pasal wedding planner aku... jeng! jeng! jeng! spe dia... dia adalah kak Wanie pemilik butik pengantin Sns Anggun yang terletak di Jalan Pegawai Alor Setar. jauh kan...
aku kenal kak wanie melalui internet.. kak wanie ni ade blog peribadi. blog peribadi dia jd bahan bacaan aku hari2.

aku pilih kak wanie sbb aku suka design2 pelamin n bilik tdo dia. cantik siot.. aku sk klo ade org x sk biar la yang penting aku n hubby sk..

hr khamis lepas kak wanie n team Sns Anggun dtg utk setup meja mkn, pelamin n bilik tdo... oleh kerana tema majlisku maroon putih jd harus la deconya ikut temakan...

korang layan gmbr2 kt bawah...


bilik tdo...


pelamin

meja makan

cantikkan?... nk tgk x spe kak wanie ni... tu dia.....


ni la orgnye...

sblm kak wanie pulang, kne amk gmbr dlu. wajib la bgambar dgn wedding plannerku ini...

thanks kak wanie utk sumenye.. puas hati sgt. insyaAllah klo ade rezeki leh kita bkerjasama lg. semua gambar2 adalah ehsan http://cintawanie.blogspot.com/( blog peribadi kak wanie)
bagi sesiapa yang berminat untuk menggunakan khidmat kak wanie leh la bkunjung ke butik pengantin Sns Anggun yang beralamat di

PUSAT KECANTIKKAN & BUSANA PENGANTIN SNS ANGGUN,
no 99 ting 1,persiaran sultan abd hamid,
jalan pegawai,
05050, alor star,
kedah darul aman

klo nk tgk2 design n deco or pakej2 terbaru dr Sns Anggun leh la layari http://busanapenagntin.blogspot.com/




P/S: bahagianya jd isteri. rindu dh kt abg... luv my hubby so much...

2 comments:

hanaizor83 said...

Seklamat pengantin Baru Fath..Ya Allah, kak gie btl2 lupe tarikh kawen fath..tgk blog ni baru teringat..apapun, semoga berbahagia hingga ke syurga..kim salam kat Faiz ye..


kak gie, sabah.
http://www.anasolehah83.blogspot.com

Mama Farisya said...

thanks kak gie..
sy pn x smpt nk follow up mmbr2.. nk igtkn..

ape pn doa2kan kitorg ek.