Followers

Wednesday, October 28, 2009

Rindu padanya (Muhammad Faiz Abdul Rahman)


emosiku agak terganggu bbrape hr ni. ade bbrape insiden yg membuatkn emosiku agak kurg stabil. aku jd sgt2 sensitif n mudah sgt nanges. hati lak asyik teringat kt abg je. nk jmpe lmbt lg. sedih sgt rs.. x tertanggung. aku jd selemah2 manusia. aku cme leh nanges je utk redakn kesedihn n kesunyian hati.

kt luar org tgk aku happy.. leh wat keje.. diorg x tau aku paksa diriku utk happy n wat keje2 tu. klo aku ikutkn hati ni aku x nk wat ape.. aku nk segera btemu suamiku... aku jd terlalu rindu. rindu sgt kt abg.

hmpr stp mlm aku bertemankn air mata. leh ke aku duk jauh bertahun n menjalani hdp suami isteri yg abnormal ni. oh TIDAK!!!!! aku sgt2 x rela... aku x mampu nk bjauhn lg. sakitnye bukan kepalang. aku pn x tau npe. walhal kami dh biasa bjauhn. tp kebelakangn ni aku sgt2 memerlukn abg, tp abg tiada di sisi. hnya suara saban hari menemani dan mengubati kerinduaan yg x tau ble mau surutnye. aku rindukan sentuhannya, pandangan matanya, senyumannya, gelak tawanya, gurauan dan usikannya... Y a Allah aku terlalu rindu...

"Ya Allah, Tuhan Yang Maha Pengasih lagi Maha Mengasihani. Pada-Mu la diberikan segala puji-pujian dan pada-Mu lah saja hamba-Mu memohon pertolongan. Ya, Allah jadikanlah rumahtangga kami yg terpelihara dari perkara2 yg tidak sepatutnya dan mudahkan lah urusan rumahtangga kami. Limpahkanlah rahmat dan keampunan-Mu pd rumahtangga kami ya Allah agar kami selamat di dunia dan di akhirat. Kau permudahkan urusan suamiku, urusan dunia mahupn akhirat. Kau lindungilah suamiku dengan perlindungan-Mu. Kau peliharalah keselamatannya ya Allah. Murahkan rezeki suamiku. Bahagiakan suamiku di dunia dan di akhirat. Ya Rahman perkenankanlah doaku. amin"

P/S: aku ingin sekali abg disampingku skrg...

0 comments: