Followers

Saturday, October 24, 2009

selamat tinggal



tiba ms untuk mengemas. jap lg hubby balik may b kitorg g luch dlu ataupn terus btolak balik ke Sg Buloh. then amk brg yg tggl kt umah Ummi pastu balik ke kedah.. satu perjalanan yg panjang dan lama.. yg membuatkan perjalanan tu menarik dan tidak membosankan adalah sbb bersama ngn suami tersayang.

aku perlu lapor diri hr isnin ni.. huhu.. rs x puas bermanja ngn suami tersayang.. dimanja n dikasihi cam si kecik.. best.. hehe..

sbnrnye aku nk blk naik bas je... tp abg x bg, dia nk drivekn aku blk..ayh siap call abg smlm.. tp abg relax je, cool je.. Tuhan memberikan seseorg yg sgt bernilai dalam hidupku.. Terima kasih Ya Allah atas pemberian-Mu.. kami akan berjauhan seketika, walaupun hati ni x rela tp tuntutan dan tanggungjawab memerlukan kami berjauhan seketika. aku akan cuba usahakan agar dpt ditukarkan berhampiran dengan tempat kerja suamiku.. sementara itu.. aku hnya berdoa dan berharap ms cepat berlalu agar kami dapat bertemu dan bersama semula.





P/S: Ayang syg abang...

0 comments: