Followers

Tuesday, August 25, 2009

my wedding planner n Jus Tok Guru

pg td mak, ayh n aku g Alor Setar untuk jumpe wedding planner aku. nk finalize ape2 yg patut. ekceli aku kenal wedding planner ni dr blog butik dia. terjatuh hati lak tgk hasil kerja tangan akak ni. ape lg. tunjuk kt tunang tercinta. dia pn cakap cantik n dia setuju nk ambil khidmat kakak ni utk majlis kami. akak ni ramah sgt. suke borak ngn dia n senang nk bkerjasama. sgt mesra pelanggan. lps dh settle sume, kami pn mintak diri nk balik.

destinasi seterusnya, jmpe stokis Jus Tok Guru. aku pn x berape tau sgt kt mane? tp ble dh sampai aku sibuk la duk cr barang2 yg disebut dlm radio IKIM. Rsnye lebih baik produk2 ni sbb kandungannya menggunakan bahan2 semulajadi n merupakan 7 makanan terbaik didunia. yg plg bagus sbb ia turut mengandungi doa dan ayat2 Al-Quran. InsyaAllah dengan niat, doa dan tawakal kepada Allah akan baik jugak segala penyakit. yang penting skrg adalah usaha. inila antara produk2 yg dibeli td.

0 comments: