Followers

Wednesday, August 5, 2009

MARATHON SHOPPING HANTARAN

Hari jumaat. Hr ke-2 aku kt KL. Tunangku dtg amk kami 2 beradik lebih kurang kul 9. hehe.. dia terlelap. ye la seharian bergerak semalam. sian dia. Destinasi pertama hari itu adalah pejabat agama. Tunangku perlukan tanda tangan pendaftar perkahwinan. Lebih kurang 1/2 jam ke 45 minit camtu selesai. Pastu kami g breakfast kt mane tah tp kt area Shah Alam la. ramai jugak org kt situ. Aku n sis order bihun sup n my syg order mee curry. heheh sedap x syg? Tp mmg sedap makan kt situ.

destinasi seterusnya--> SOGO. kami pilih nk g sogo sbb nk g JLN TAR. msk SOGO n shopping ape2 yg patut. mula2 survey dlu pastu br beli. kami msk tgk perfume dlu. Abg cr CK. round2 then sorg kakak promoter dtg promote perfume CK for couple. then my fiancee said, "Ni la yg abg carik". ok, test bau.. mmg sedap makin lama makin best bau dia. dh puas kt situ kami jalan lg. x beli lg tau perfume tu. Naik tingkat atas. abg beli suar lg. tp bukan untuk hantaran. pastu dia suruh aku pilih kasut. x de yg bekenan di hati.belek2 dh jam 12.45. Abg ckp nk g masjid utk solat jumaat. sementara tu dia suruh aku pilih beg ke kasut klo2 ade yg bkenan. klo x nnt beli kt Mid Valley. ble dh keseorgan aku cr la adik aku then kami turun kt ground floor belek2 beg n kasut yg dioffer. last2 aku terfalling in love on the 1st sight kt satu handbag tu. pastu aku cr kasut lak. jmpe! tunggu abg dtg smula then kami pn beli la kasut n handbag tu. pastu kami g beli perfume td. kami terus g Mid x sempat round JLN TAR.

Almost 3, takut lmbt la smpi Mid. My sis sbnrnye dh janji nk dating ngn bf dia kt ctu. hehe. smpi2 sne 3.30 camtu.. my sis g jmpe bf dia n kami teruskan misi bershopping lg. then cr bju n suar abg untuk hantaran. jumpe! beli! pastu jln2 lg cr kasut , belt n wallet. cari2 dh dekat nk maghrib dh, jmpe kedai wat offer brgn kulit. ade yg berkenan. beli! pastu cr kasut. dh jmpe tp x de saiz. pastu turun g The Garden kt sebelah pn x de. Saleman tu cakap ade lg 2 pair kt Sunway Pyramid. ok2x. sementara tunggu maghrib kmi g mamam kt The Chicken Rice Shop. mak ai kenyang sgt. pastu kami g solat. lps solat jln2 cr jam aku n kasut abg. jmpe kedai jam. yes! jumpe! beli! kasut abg jer lum beli. Tunang aku sk sgt design kasut tu. jd kami amk keputusan untuk ke Sunway Pyramid. Call adik. bertolak.

Smpi kt Sunway kul 9.05 mlm. cr kedai Timberland. jmpe kt tingkat 1. naik ke tingkat 1. msk kedai timberland n jmpe kasut idaman abg. hehe. try2 dlu. then beli ngn conditioner lg. syg tul kt kasut. igt rambut je ke ade conditioner. selesai mision membeli belah untuk hantaran kawen. pastu kami pn gerak balik. penat tau. 12 jam dr 10 pg ke 10 mlm. marathon shopping.

ape pn aku n abg sgt berpuas hati dengan sume brg2 yg dh dibeli. ni la brg2 yg kami beli. x leh tunjuk lg. dh atas dulang nnt br leh tunjuk. hehe.



Esk sabtu. Nk blk kedah. Tp akn jmpe ngn family abg dlu. tunggu NEXT ENTRY. cerita menarik bertemu ngn bakal mertuaku.

0 comments: