Followers

Friday, August 14, 2009

Raptai konvo

semalam aku ke USM utk raptai konvo. Aku bertolak lebih kurang kul 4.30 yang bestnye smpi kul 6 kat Aman Damai. Nk tau x sbb pe perjalanan jd lama sbb jammed dlm USM. byk sgt kereta. klo nek moto senang la selit sana sini.

Kt aman aku duk bilik adik ex-room8 aku, Angah. Angah x de kt bilik, mas je ade. Huhu rindoonye lama x jmpe. macam2 la kami borak. borak sampai kul 7 lebey. heheh. ms tu br balik. ckp kt angahangah suruh tggu kitorg untuk dinner sama2. lama x makan sama.

kami masuk dewan kul 8 la lebih kurang. ms lalu kt tapak konvo teringat thn2 lepas, aku pn ade kt sini hmpir 24 jam hr2. thn ni x smpt lak. gambar pn x smpt nk snap. Sbb byk plan lak thn ni. hehehe.

Apepn aku bersyukur dpt jugak aku menamatkan pengajian Sarjana Muda ku. Nk wat sarjana x? Hurm.. kne pikir byk sbb lps ni dh nk bkeluarga. sbg seorg wanita aku punya impian dan matlamat bila bergelar seorg isteri malahan impian itu lebih besar berbanding impianku menggenggam deretan ijazah.

sblm blk aku dinner ngn mas n angah. kami makan2 kt tapak konvo. huhu.. disebabkan tunang tersayang x dpt menghadirkan diri ke majlis konvokesyenku jd dpt bunge je dr dia. thanks syg. pastu balik.

esk pg2 aku akan bertolak ke USM. aku akan berkonvokesyen n menerima pengiktirafan sbg pemegang ijazah sarjana muda pendidikan dengan kepujian. Alhamdulillah. Syukur.

Nantikan NEXT ENTRY.

0 comments: